top of page
  • uzeryadv

איחור בטיפול בהתקף לב - או כמה רציתי השבוע להיות עורך דין לרשלנות רפואית בארגנטינה

השבוע מת דייגו ארמדו מראדונה גדול שחקני הכדורגל של דורו ובכלל.

אם יש דברים בחינוך של אבא שלי שכן נקלטו בי ההערצה לדייגו היא בוודאי אחד מהם.

כאשר שמעתי על מותו של האליל שלי, ימים ספורים לאחר ששוחרר מבית החולים כשהוא עומד על הרגליים, ישר סימסתי לאחד מחבריי למקצוע ואמרתי לו - אני מעריך שהייתה פה רשלנות רפואית, הייתי נותן הכל כדי לקבל את הייצוג בתיק הזה אם הייתי עורך דין בארגנטינה.

מהר מאוד הבנתי שלא רק אני חושב כך אלא גם פרקליטו של מראדונה שבכתבה שפורסמה באתר ספורט 5 תואר כמי שאומר "ניתן היה להציל את חייו" האמבולנס איחר להגיע.

לפי תיאור הדברים באותה כתבה, באופן אבסורדי, האמבולנס שהוזמן לטפל בגדול שחקני הכדורגל בעולם איחר להגיע.

בנוסף לכך במשך 12 שעות מראדונה סבל מתסמינים של התקף לב ולא נבדק למרות השיקום שעבר בבית החולים תקופה קצרה קודם לכך ולמרות שלהערכתי סבל מגורמי סיכון לתחלואה לבבית (עישון, יתר לחץ דם, סכרת, השמנת יתר וכו'....).

המקרה הזכיר לי מספר מקרים של רשלנות רפואית שהתבטאה באיחור באבחון של התקף לב בהם טיפלתי ומהם למדתי על החשיבות הקרדינאלית שיש לטיפול המוקדם באירועים לבביים ועל יכולתו של טיפול בזמן להציל חיים.

י' שפנה לחברת נטלי עם כאבים חזקים בחזה ולא הוזמן לו אמבולנס בדחיפות והוא נמצא שעות לאחר מכן מת בביתו.

מ' שהתקבל לבית החולים עם סימנים של התקף לב (עליה בטרופונין) ולמרות זאת שוחרר לביתו לאחר שלוש שעות ונפטר באותו יום בבית.

א' שהגיע לטר"מ ואובחן באופן שגוי כסובל מדלקת ריאות במקום אירוע לבבי (כשהלכה למעשה דלקת הריאות הייתה תסמין של האירוע הלבבי) והאבחנה השגויה גרמה למותו.

סבורים שכתוצאה מרשלנות רפואית אתם סובלים מנכות פיזית או נפשית, מוזמנים ליצור איתי קשר לייעוץ ראשוני ללא עלות וללא מחויבות בפלאפון: 0542871851.



bottom of page